This Dajj.

Jaopp, den här dagen har gått åt att mest bara sova och må dåligt.
Sa ju att jag tog Tamiflu sprutan igår, och igår kväll började må rätt kasst, och på natten frös jag som en katt utan päls och mot morgonen fick jag höger så jag kunde inte gå till skolan, vilket är typ... kasst.

Anyways...
Vad har ni gjort hela dagen? :) Jag har sovit i soffan heeela tiden.
Har ni röstat på min "frågesak" kanske kanske?
Om ni inte har gjort det kan ni kanske, göra det kanske? :)
Det hade ju varit väldigt snällt kanske.. och ett seriöst svar är bra... också... kanske. 8D

Jag bloggar mer sen, det här var mer typ "hej, jag lever nästan" - inlägg.

Lek Friskt.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej:/ Jag ska ta det nästa vecka!

2009-11-13 @ 22:10:35
URL: http://emeliemartinsson.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback