tjinge boiiiis :) (aaaaaaa) cha cha :**

HAHA, jag är så cool :)
(xD)
Jag är superfjååårtisz, och gillar det.
Jag har inte hunnit blogga idag pojkar, men nu blir det av, i pausen på tv400 :)

Idag har jag... hmm? varit i skolan och jobbat samhäll i sju år, och sen hade vi gggggympa. :)
Det var det om skolan. Otroligt intressant förstår jag. Hade finska, handlade... godis, hårfärg och nuuuudlar :D
Ingen ny smak den här gången, jag är så nöjd med mina nuvarande smaker 8)

J-O har köpt mobilbredband, och en ny laptop... EN BLOGG DATOR! :D Hur söt som helst! 8D
Så jag har döpt om honom till Janii-boii, så att han blir lite fjortis nu när han har en bloggdator, då kanske han kan vara kompis med pappsi-boii? Folhiets papps? :)
(Läs Folhiets blogg: http://fiatheflicka.blogg.se om ni vill veta hela historien...)
Det var förstås inte något frivilligt av honom att skaffa en bloggdator den bara.. "hängde med" i erbjudandet 8D

Imorgon är jag ledig, det är omtentadag i skolan så behöver inte sticka dit imorgon :D
Istället ska jag till sjukgymnasten igen (alltså till väntrummet med den hallucinations-skapande soffan) till mammut och Janii-boiis jobb och sedan till IKEA och kolla garderober, så jag har fullt upp mest hela dagen, mysmys :G


Ehhh.... lekis lugntis? Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer? :)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback