Varför i helvete...?

Jaaoo... det är en bra fråga. Kan man fråga om massa olika saker. Till exempel varför jag vaknade halv nio idag fast jag somnade vid 2? o.O
Jag är liksom inte den mest morgonpigga människan jag känner, så det här är ett ytterst ovanligt beteende för mig.
Sen har jag typ urinvägsinfektion också, upptäckte jag precis. Trevligt. Jag som inte var tillräckligt sjuk.

Det var tydligen bråttom också. Enligt mammuten kunde det bli en jävla massa värre om jag inte gjorde något snart, när jag istället sa att jag kunde vänta en vecka om det var så.
Fast jag ångrar mig nu, jag kan nog inte vänta en vecka iaf.

Anyways.. vilket uppmuntrande inlägg, jag börjar dagen med att klaga och vara negativ. Fattar inte att ni står ut med att läsa det här :)
HAHA :)

Näe, nu ska jag nog försöka planera lite på min design faktiskt, hade ju kunnat räkna lite matte... men smart som jag är så får det vänta ;)

Tjiäng. ;)

Lekis Lugntis.

Kommentarer
Postat av: vicky

sv: Det är typ bara denna låten (happy ending) med Mika som jag tycker är bra.. jag fattade att du inte var ett så stort fan av TH, hehe ;)

2009-11-14 @ 09:47:07
URL: http://vickyevensson.blogg.se/
Postat av: Fiia

Jag veeeet, man jag har inte fattat hur det funkar ;( Min hjärna är inte tillräckligt avancerad för att förstå sig på alla knepigheter på facebook 8)

2009-11-14 @ 11:02:21
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback