We're moving on.

HejHallå, tänkte bara kika in och blogga lite, fast jag har egentligen inte så mycket tid.
Det har hänt en massa sen jag bloggade senast, och det var ändå imorse.
På måndag kommer bygggubbe med kataloger på golv och tak. Då ska jag välja ut saker too majj room, och han kanske börjar riva/bygga redan på Tisdag. Så jag är alltså i fullfärd med att packapackapacka. Trodde aldrig att jag hade så här mycket grejer, och jag borde egentligen göra läxor då jag har ett engelska prov på tisdag och ett spanska prov fredag, men jag har "viktigare" saker för mig just nu :)
Detta betyder också att min nya youtube video får en liten förskjutning, och kanske inte kan göras förräns nästa helg.. eller vänta lite nu.. jag kom just på att jag måste göra den på "den här datorn", alltså min stationära, och det innebär, att videon inte kommer kunna komma upp förrän mitt rum är helt klart. Så det var det. Men ni får hålla ut, jag kanske kommer på något sätt att göra den någon annanstans sen :)
Folhiet var här också, och hjälpte mig att packa :) Hon är rätt bra på det där med att få ner massa kläder i för små väskor 8)
Hon skulle egentligen bara ha hämtat sin pärm som hon glömde i min väska igår, men så blev det att hon stannade, mysmys 8D
Nu är jag hungrig, och vi har inget vatten.
Jag måste fortsätta packa, lek lugnt! 8)

Kommentarer
Postat av: Mollie; fotobloggen

sv: okej härligt! Hälsa från mig ;)

2009-11-07 @ 17:45:44
URL: http://rosafisk.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback