-inläggsomjagförmodligenintekommerhannågotminneavsenareunderdagen-

Här sitter jag och bloggar, "för fulla muggar"(citerar Folh lite)
Mina fingrar vill inte riktigt lyda och så och jag börjar undr vad fan jag sitter vid datorn för, 06.47? xD
Jo, jag försöker distrahera mig själv till att äta :)
Hur sjukt det än låter, så funkar det..
Om jag gör någonting samtidigt som jag äter(ex. bloggar) så tänker jag inte så mycket på att jag äter och det kommer liksom av sig självt :)
(Jag är ingen direkt morgon, frukost, -människa så jag skippar helst frukosten om jag kan.. även om jag är hungrig)

Yay, måndag.
Min absoluta favoritdag.
Och så har vi typ skola i 7 år idag med..
Och ska spela upp våran pjäs på engelskan, och ha matteprov därefter.. :|
Jag kan det inte.. hmm.. konstigt nog...
jag som satt och "övade" hela kvällen igår -.-

Har nog inget mer att tillägga faktiskt..
Jag nös precis :) bara så ni vet..
Ska till doktorn ikväll efter skolan, finally, någonting händer..


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback