1 år.

Idag har jag då bloggat i ett helt år. :)
Om man räknar helheten, jag började blogga på min förra blogg, som heter http://marsochtonic.blogspot.com
tänkte ju fira detta lite med att lägga in mitt FÖRSTA inlägg någonsin, eller ja.. "någonsin"..
Så hääär kommer det :) Väldigt intressant må jag säga..



Riktigt riktigt intressant och givande blogg det där..

Jag hoppas att jag har utvecklats ens, NÅGOT, sen den bloggen.. då jag själv upplever den som
DÖ trist..

Jag sitter just nu och kollar igenom lite inlägg som jag postade i november förra året.. och hela tiden tänker jag "var det nästan ett år sen? :OO"
Och tydligen så var det det..
Såg t.ex. att jag skulle kolla på EMA "snart" i ett inlägg.. EMA 09 kommer den 5:e november :)
Dagen efter att New Moon biljetterna släpps :)
Men det där sista kanske jag borde ha hållt för mig själv.. utifall att någon som tänker gå på premiären inte visste om det.. xD

Idag är det min namnsdag också :)
Grattzzz på mig alltså :) xD

Jag är så otroligt tuff..
och just därför.. kommer jag inte på något mer "vettigt" att skriva i det här inlägget..

OH! Lisa(slick) har introducerat oss till True Blood och mitt hjärta är nu helt jäkla fastklistrat i den där serien. Fattar verkligen varför alla kollar :)
Jag orkar dock inte se den på tv, jag kollar dator istället ;)
Men just nu funkar det inte, så man får ju lite småå damp :@


LEK ARGT! :D :@ :G



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback