29.

Första oktooober idag :D
Vet inte om det är något positivt, men förutom mörkret och kylan så tycker jag att hösten är rätt trevlig. :)
Massa mysiga cardigans, mössor och halsdukar 8D
Jag uppdaterade aldrig igår, var inte ens i närheten av en dator...
ok, där ljög jag lite.. jag hade faktiskt datakunskap, men konstigt nog gick hela den lektionen till att jobba :/ x]
Var i staden med mammut och såg Taking Woodstock, rätt rolig film :D, mysmys.
Slängde också av Fia vid bergakungen, hon skulle hämta ut biljetter till typ Michael Jackson filmen :P
Oooch på tal om Michael Jackson(xD)... vi måste leka någon dag? i helgen? folk?
Anywaaayyzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz. 8)
Nu äääre oktober, och det är idag 29 dagar till jag fyller ett år som "bloggerska" (HAHAH nej, jag tänker aldrig börja kalla mig själv bloggerska..) alltså har jag bloggat i ett heeeelt år, fast den här bloggen har jag bara haft sedan i Maj :)
Tidigare bloggen hette marsochtonic.blogspot.com
Jag har också namnsdag den 29:e oktober 8D Fast jag tänker inte säga vilket namn.. :o Det får ni ta reda på själva om ni är sååå intresserade 8D
Hahah, "marsochtonic" är inget ord, enligt blogg.se's rättstavningsprogram, obviously, och istället föreslog dom att jag kanske ville stava till "masochistisk"
hmm...  masochistisk.blogspot.com
Är det bara jag eller låter det som en bloggerska F13 med helsvarta kläder och kajal ända ner på kinderna och med 65 glittriga hello kitty hårspännen, inte bara i håret utan ända ner på tårna... ?
xD
Kolla nästa inlägg för Månadens Youtube-klipp ;)

Kommentarer
Postat av: SÅPAN 8D

Vi ska leka som en blå stövel kastar sig över en köttbullsmacka, som en DROMEDAR hoppar upp och ner under stolen och som en grönsak PÅ GRÖNBETE :G

2009-10-01 @ 16:23:55
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback