A Man's Dreams Are An Index To His Greatness.

100 situps för den här dagen avklarat.
Haha jag får det att låta som att jag faktiskt gör det jag borde varje dag.. xD
Jag FÖRSÖKER faktiskt komma ihåg och att vilja göra dom varje dag, men det blir aldrig så..
Jag glömmer bara bort hur bra det egentligen är och hur gött det känns när man kan vara lite små stolt över själv för att ha gjort dom, kanske fira med lite glass? ;)

Nu tänker jag nog sätta mig framför da tv och kolla på inspelade avsnitt som jag har missat, börjar ju rätt sent imorgon, får vakna vid halv 10 men det ska nog funka :)

Jag ska förresten färga håret rött på söndag :D
Och köpa extensions på Mån eller Tis :)
Trääävligt, riktigt mycket träd det där.
Känns som att jag behöver lite förändring i mitt hår, behöver klippa det också, det är så tråkigt och typ slitet och ovårdat just nu..

BTW, folh&nose, om ni läser det här, ska vi simma imorgon? :)
Jag har försökt sms:a men min mobil vill inte skicka..

Anyways.. vare sig ni vill det eller inte, tänker jag ta med "simgrejs" till skolan tomorrow ;)


Men till er andra.. har jag inte mycket annat än att säga det gamla vanliga...:

Lek Lugnt & Sov Gott!! :D

&&... God Jul ;)


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback