And Here Goeeees Tuuesday. (:

God Morgon, God morgon!

Nice to see you all again... xD

Sovit bra/trevligt/dåligt/sjukt kasst?
Jag sov rätt bra, men Findus väckte mig vid 7 och försökte påminna mig om att vi hade försovit oss eftersom att vi alltid brukar gå upp vid den tiden. Efter att ha repat dörren lite, kom han dock tillbaka och la sig bredvid mig igen.
Jag är faktiskt lite små sjuk, eller iaf på väg att bli det.. har fortfarande ont i halsen, näsan är mer täppt än den brukar vara och huvudet är bara.. tungt :/
JIPPI!

Klockan 11 ska jag åka iväg och ha utvecklingssamtal, lite onödigt kan man ju tycka då dom inte har några direkta prov eller underlag att gå på, så alla får typ G eller "ej tillräckligt med underlag" i alla ämnen..
Men det är väl bra att se vad målen är i ämnet antar jag.. :)

Hahaha nä nu börjar jag väl låta lite väl smart? som om jag faktiskt fattade... någonting? xD
Eller? xD
Haha..

Jag tror jag ska ta och käka lite frukost.. LITE... eftersom att jag kanske skulle käka på buffé med mamsen senare, får ju inte vara för mått då xD

Ska också ta röntgenbild på mina höfter som jag var inne och visade igår, hon trodde dock att det var typ.. någonting med mina muskler och deras längder.. eller nåt xD så jag får förmodligen gå till en sjukgymnast istället :)

Lek Lugnt Barnen :D <3

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback