Ännu ett inlägg.. Daaagen. (:

Jaha, idag är det Onsdag och jag har varit helt slut hela långa dagen.
Kom hem rätt sent igår eftersom vi var på teater typ hela natten.. rätt tråkigt teater dessutom(typ samma scen hela tiden?)
Så jag fick stå där ute och vänta, ensam, i kylan, när teatern var slut.
Väntade på bussen i typ sju år och efter ett tag började jag tro att jag hade somnat till och att jag hade missat den.. men så kom den till slut, så var jag hemma runt halv 11.
Tröttsamt.
Menmen, det får man för att ha valt en estetisk riktning(kunde inte hitta något annat negativt med min linje, förutom kanske våran NK lärare ;))

Allt var typ as kul på spanskan imorse för att jag var så sjukt trött och bara ville lägga mig ner på bänken och dö xD
Men sen blev det typ.. kul :) xD

Efter skolan åkte jag med mamma till stationen, LÄMNADE bilen där (!!)
och tog tåget till Göteborg. Kanske ska förklara hela situationen först btw. Det är såhär, att mamma anmälde sig till någon västtrafik tävling för ett tag sen, och förmodligen, så har hon varit den enda tävlande(min familj brukar inte ha så tur i tävlingar och lotterier..), eftersom att hon faktiskt vann, och priset var då en provåkarbiljett som hon kan använda så mycket hon vill under 2 veckor, alltså resa varsomhelst, sålänge det är med västtrafik.
Och min mamma är ju inte den som brukar åka buss/tåg.. eller allmänna transportmedel överhuvudtaget, så jag fick hänga med,(egentligen hade jag inte så mycket emot det, trevligt att hänga med mammsen ibland :))

Så vi drog till Göteborg, och hon ville absolut åka spårvagn, eftersom det enligt henne är typ as kul(HAHAH?!), så vi åkte spårvagn. Mot Angered. Varför? För att min mamma är "kulturell", som hon själv uttrycker det.. och ville sticka och stirra på invandrare..(nej, vi är inte rasister... förresten är vi typ invandrare själva...)
Så det gjorde vi.
Det kändes som att vara utomlands, påminde mig faktiskt en hel del om Londons tunnelbanor, och jag kan inte komma på en människoras som inte fanns på den spårvagnen. Eller jo, om svenskar räknas som en så antar jag att det fanns EN ras som inte syntes till.

Sen gick vi lite i Angered Centrum och jag fick tag på ett par skor som jag först bara hade tänkt prova på skoj för att dom såg så kul ut. Ett par klackskor som jag inte kan gå i, men rätt tuffa var dom iaf och det blev att dom fick hänga med hem.
Här kommer bilder:





Såklart skulle jag darra till i fel ögonblick och bilden blev suddig, men det får vi leva med ;)


Nu ska jag snart "hoppa" in i duschen tror jag, kanske äta lite middag... sent jag vet men så går det till hemma hos oss, vi kan ju låtsas att vi är typ fransmän? dom äter rätt sent xD

Har blivit en hel del bloggande idag faktiskt, t.o.m en mobilblogg :o
Det förra inlägget var alltså för att testa att det funkade :) Och det gjorde det :) As you can see :)


Jag blev lite nostalgisk häromdagen och hittade mitt ääälllskade nitarmband i mitt skåp, saknar tiderna <3



LekLugnt.


Kommentarer
Postat av: Fiia

Tuffing skor Mumma! :DDDD

Jag vill se dig vingla omkring i dom :]

2009-10-14 @ 20:39:47
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Fiia

Förresten vad du bloggar massor jämt :O

Här verkligen försöker jag hinna med ETT inlägg om dagen och så laddar du upp typ.. 12024875904st? :O

Kissemiss :^^

:DDDDDDDDDDDDD

2009-10-14 @ 20:40:49
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: Kiss.

Hoho, jag såg det :] Du är übercool 8D Och dina nya skor är bajsigt coola, bara så du vet :DD

2009-10-14 @ 20:53:15
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback