BESÖKSREKORD! Ni gjorde det igen 8)

Jag har, ännu en gång, besöksrekord!
Nu är jag nära alltså..
Krävs bara några 10 tusen till så är jag förbi Kenza, Kissie.. allihop! 8D

I fredags hade jag hela...



BESÖKARE!
Jag når snart stjärnorna! 8D

Snart kommer Folhie hit, ska leka :)
Jag känner mig superget... *het i mina mysbralls och mitt misslyckade försök till att kladda över mina finnar i facet med lite dream matte mousse i fel färg..
Jag upptäckte precis att jag har smink på fingertopparna också.. GOTT! :G


They say.. what doesn't kill you, only makes you stronger..
Then.. are you trying to make me stronger.. or are you just trying to kill me?

- The Cleaner :)

Han är min idol :)


Lek LUGNT 8)


(var tvungen att skriva om det här inlägget för att bara en del av det sparades och blogg.se har damp..)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback