C. Kände bara för att börja rubriken med ett C :>

Nu är det helg.
Egentligen skulle jag ha varit och kollat på teater nu, eller iaf varit på väg dit.. om inte teatern hade blivit inställd.
Det var meningen att hela estet teater skulle ha åkt och kollat på "Gangs of Gothenburg" på backateatern ikväll, men det var typ någon som hade blivit sjuk där eller något.
Det gjorde att jag inte kunde hänga med och simma, hade velat det :/
Fast jag visste inget, fast Noss hade sms:at mig igår, men jag kollar inte min mobil och för tillfället tror jag att den ligger och är död någonstans i min väska. :)
Kommer ha en massa läxor att göra i helgen.. läxor som jag VERKLIGEN, kommer göra :)
...typ på söndag kväll någonting ;)
Jag tror jag vill ändra om lite i min design med, tycker ju det är så himlans kul :D
Blir lite små sugen nu med när Noss ändrar om :)
Men jag tror jag väntar lite med det ändå... blir bara på dåligt humör när jag tar upp laptopen och ser att skärmen inte på något magiskt sätt har lagat sig själv. :@
Tänkte att nu när jag ändå inte har något viktigt för mig, så kan jag ju göra en "det här vill jag ha just nu- lista"
1. Min beställning från H&M(kappa, jeans...... saaak xD, och typ en vanlig svart cardigan...)
2. Bra ny musik.. (även fast man får en såndär trevlig, lite nostalgisk känsla när man lyssnar på "gammal" musik)
3. Hmm... godis och en fin och platt mage? :) (jag antar att det är två saker som aldrig kommer gå hand i hand...)
4. Kolla på The Cleaner och Sons Of Anarchy.. (problemet, - jag orkar inte ta mig till tv:n...)
5.  *någotsomjagjustglömdebort*
6. Vara duktig i photoshop
Fyller på efter hand om jag kommer på något mer ;)
Dagens låt blir iaf en rätt gammal låt med Kill Hannah, mest för att jag sitter och lyssnar på "gamla" låtar just nu... hade tröttnat på den här, men blev sugen att lyssna på den igen ;)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback