Chans.

Jaa, här sitter jag och skriver på min NK uppgift, typ mitt i natten eller nåt?
Om ni känner mig så vet ni att jag alltid gör så här, juste, lämnar allt till sista minuten :)
Meeen jag är typ klar, ska bara skriva ut lite bilder på min skog som jag har tagit ;)

Lyssnar på Spotify reklam... känns som reklamen bara blir tråkigare och tråkigare?!
Nu är det någon gubbe som babblar om att man inte ska ta bilen på Onsdagar... WTF?!
Vill du göra reklam för något viktigt som du vill att så många som möjligt ska engagera sig i och lyssna på... välj inte världens mest färglösa gubbskrutt som egentligen borde vara förtidspensionär!
Fast Basshunter reklamen, där han babblar, är faktiskt ganska kul, speciellt när han säger att han "heter" Basshunter.
Jag kan föreställa mig hans föräldrar stå där grubblandes över vad dom ska döpa sin nyfödde son till... hmm... och som en blixt, så slår det till exakt samtidigt i deras huvuden! "Vi döper honom till Basshunter!! Då blir han lagom mobbad och unik!"

Hahah, man kan ju tolka reklamen som man vill då ;)

Jag borde verkligen ha gjort mer läxor den här helgen, men istället var jag med Noss&FolH igår kväll, vi kollade på Scary Movie 3 och käkade godis :)
En jävla massa mera mys än att sitta med matten eller någon annan läxa :D

Nu tänker jag... gå och göra något jag borde göra ;D

GodNatt :)

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback