Degens Låt.

Precis som rubriken talar om, kommer jag nu bjuda på da låt for da day :)
Innan jag glömmer alltså..

Jag har totalt lyssnat sönder Undisclosed Desires idag, så det får nog bli lååååten :)
Jag är återigen helt Muse kär.. fast det är jag typ konstant tror jag faktiskt..

Good Charlotte är mitt absoluta favortiband, men min kärlek till Muse är något helt speciellt..
Muse får mig alltid att känna mig helt.. WUÄÄÄ!! liksom helt WOWWW! (xD)
Jag ryser när jag hör deras musik, och man tröttnar aldrig på dom heller :GG

En annan bra sak med Muse är att deras låtar inte låter allt för lika(enligt mig iaf), många band fastnar i samma bana.. alltså så att alla låtar låter likadant eller att dom bara blir tråkigare och tråkigare..
men Muse.. dom är helt enkelt det wunderbaraste av alla wunderbara 8)







Jag har mensvärk :) För er som ville... (och INTE ville för den delen) veta... :^^

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback