Depressing.

Inte konstigt att det finns så mycket skönhetsideal i världen..
Bara kolla på henne liksom..




Och med rubriken "Dieter är inget för mig"
"Hej, jag är naturligt smal fast joo.. jag tränar ju lite.. men eftersom jag är perfekt och duktig behöver inte jag banta eller skippa maten för sånt gör bara sånna som är kassa och inte lika bra som jag.."
Iaf något åt det hållet.. det kan ni inte förneka, den här bilden bara skriker det, trycka ner små bleka choklad monster när dom är som värst på hösten när utväxten hunnit ikapp och det sista av brännan, för oss som inte solar solarium förstås, har bleknat.

Är det bara jag som blir deprimerade av sånna här bilder och modeller?
Stora fasta bröst och en minimal midja, photoshopat yes I know, men det gör väl inte saken bättre?
Hon är ju åndå där.. jag har inte världens bästa självförtroende jag heller.. men värre är väl det för dom som inte fattar att hon är photoshopad från topp till tå?
Hur kasst dom måste känna sig?
Ja jag vet, "naturligt snygg", men då kan jag ju passa på att tala om för er att jag inte har sett en enda levande människa som har en perfekt kropp, utan photoshop.
Sen killar som tror att tjejer SKA se ut såhär...?
Långt blont hår, push-up, och en platt, brun, mage..

Vart är den här världen på väg...

Okej.. dags för mig att sluta predika.. xD

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback