Do not fear! Jag är inte så cool som jag ser ut.. men jag är jävligt nära..

Alltså kärleken jag och min dromedar känner för varandra är utombeskrivlig och det finns nog inte en bättre känsla i världen..
Ja, en bild säger mer än tusenord.



Jag har missbrukat min cam på sistone, men det är så gött(GOOOOTTT :GGG) när man slipper koppla in och ladda över och bli sur och bajsa ner sig och skrika och få mens när man behöver koppla in kameran till datorn :G
deal with it..

Nose håller på gör en ny design sa hon, jag vill se den nu, så Nose, bli klar om två sekunder tack... :)



Är du klar nu?? :)

Ja..

Kill the Lights med Britney Spears är faktiskt rätt bra.. fast den har jag nog säkert redan haft som dagens låt?
Det är verkligen höjden av efterblivhet(haha jag inventade just ett nytt ord..) när man är mer efterbliven än en själv o.O
Men don't worry, SuperMarshie klarar av det omöjliga!
(så länge det är tillräckligt töntigt ;))

You’re the star now, welcome to the big league
They all want a pic, they all wanna see, see, see
What you’re made of, what you’re gonna do
Is life gonna get the best of you?


Kill the Lights! Take ‘em out, turn ‘em off, break ‘em down.
Kill the Lights! Don’t be scared, make a move, see me now?
Kill the Lights! I’ve seen you, watching me, watching you
Kill the Lights! You can’t handle the truth, what happened to you?



LekLUGGGGNTTT 9DD hahaha 8D 7D 5D 3D!!   så kul man kan ha det... xD


Kommentarer
Postat av: Fiia

hahahaha! 3D ser ut som en mun med fransk-mustasch xD

:3D

2009-10-18 @ 19:35:26
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback