"Don't Blame The Sleeping Satellite" Skyll inte på den sovande satelliten hörni ;) (haha wtf? xD)

Det där med att göra något vettigt..
Ja, på tal om det..

Alltså..
Jag är liksom..
Det funkar helt enkelt inte för mig..
:)
Jag är helt enkelt alldeles för bra på att göra ingenting alls för att ens kunna ha förmågan att göra något vettigt, nyttigt, eller något som faktiskt behövs :)
Istället har jag suttit här och kollat bloggar, alltså inte t.ex...

- Städat Kaninburarna
- Gjort läxor
- Städat i allmänhet
- ...gjooort något
- Gjort läxor

- hmm..?

Ser ni, jag tror jag har hittat felet. Jag kan inte ens KOMMA PÅ, något vettigt att göra..

Gah. o.O

Men om jag ska vara helt ärlig.. trivs jag rätt bra med att göra allt annat än något vettigt ;)

Bara för det, så tänker jag lägga in en bild på Billy-boiii(han blev lite fjortiizz där minsann)
När han har tagit över min redan överfulla stol :E






mörkbild jag vet..

lek lugnt folks. :)



Kommentarer
Postat av: jane

SV; Ahha :)) Säg till om ni gärna vill se fler jag lägger gärna in mer bilder :))

2009-10-31 @ 21:14:06
URL: http://j

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback