Ehm.. helt okej. :)

Helloo :)
Nu är jag hemma från Kungsbacka, höll på att somna på bussen nu också och känner mig helt stel.
Vi fikade som sagt på Espresso House och sen senare kom Linnéa och joinade också :)
Sen skulle vi köpa godis och fixa hårfärg/toning åt Nose, istället blev det att folh&jag köpte hårfärg, jag köpte min röda, så nu är det alltså betsämt, - jag ska färga håret rött.
Sen kom mammuten hem och började klaga på att färgen var för.. "röd", liksom för "eldigt röd"
Men jag vettefan.. jag kör på det här och sen kan man ju färga det på annat sätt om man inte är nöjd :)

Vi gick till H&M också och folh köpte ett linne, het bild på mig och nose kommer senare, som vi tog på underklädesavdelningen ;) (vååååta drömmar...)
På H&M hittade vi en trevlig killparfym som luktade just det.. hmm.. helt okej :)
Därav rubrikkaaann :)

Mammuten har varit på CASH idag, hon hade små färgläggningssakböcker med sig, jag är supertuff, ska kanske sitta och färglägga sen 8)
HAHAHA seriöst finns det något töntigare än jag? xD
Jag är BÄST. Helt klart...

Meeeennn, lek lugnt? :)

Usch och blä på att jag aldrig gjorde klart ESO:n igår...


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback