En rubrik är en kort text, vanligen bestående av ett fåtal väl valda ord..

Jaha. Nu har man käkat klart då. Soppa var det. Min favorit. MMmmmmm.

DET ÄR LOOOOOOOV! :D
...tänkte jag tala om för er som inte visste det ;)
Vi behöver liksom inte gå till skolan på tisdag.. måndag menar jag :)

Vi började kvart över 12 idag eftersom att teatern var inställd, göttans :D
Teater är kul.. men inte klockan 9 på morgonen.
Då hade vi svenska, och alla lyckliga "icke-språkare" fick åka hem efter den här lektionen, jag däremot, hade spanska. Jag som fullkomligt ÄLSKAR spanska.. absolut.
Fast det hjälpte väl en aning att jag visste om att simning stod näst på schemat(inte för att jag ville simma men..)
Vi fikade som vanligt och så märkte vi att alla hade ont i magen.. så vi stod över det där med att faktiskt göra det man gör i simhallen.. "simma"..  någon som känner till denna aktivitet? :)
Efter simningen bastade vi en stund innan vi åååkte hemmmmmmmmmåt :)

Sen kom jag hem...

Alltså egentligen förstår jag inte varför jag ens botherar(vad heter det på svenska? xD) att berätta om min dag.. det blir bara en kort, tråkig, text, som ingen egentligen VILL läsa, men som alla ändå gör för att dom tror att allting har ett lyckligt slut, även denna text. I detta fall är just det, SLUTET, lyckan i texten. Typ Thank god att den är slut :)
Inte ens JAG orkar läsa skiten som jag skriver, I feel your pain suckers ;)



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback