Freeedagggssmyyyyyysss :DD.. eller vänta lite...?

Tillbaka från da stad :)
Har varit en riktigt trevlig dag faktiskt. Shoppade liiiite också, visar senare 8D
Riktigt tuff shopping... 8)

Käkade på buffé, muumms, och jag blev såklart helt äckligt övermätt som man alltid blir av att käka på sånna ställen :)
Skulle röntgat mina höfter också, men då hade dom tydligen stängt hela röntgen saken idag, så det funkade inte :^^
Åkte iaf till finskan. Hade finska. Åkte iväg från finskan. Åkte till ÖB. Åkte till Ica Maxi. Åkte hem.
Och det är vid det här laget som ni börjar känna er helt öööverintresserade av mitt liv och verkligen verkligen vill att jag ska fortsätta skriva om min händelserika dag, ellerhur?? :D:D

Nää.. jag ska inte pina er mer :)
Istället ska jag in på Facebook och leka :)

Mitt halloween akvarium är det bääästtta jag vet :)


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback