GoodNajjttt

Bara så ni vet, jag tycker ni ska lyssna på Winter med Joshua Radin om ni inte redan har gjort det :)
Har lagt upp den på bloggen innan vet jag ;)
Imorgon blir det nog inte så mycket update, iaf inte så här mycket, om jag inte bestämmer mig för att mobilblogga eller liknande :)

Ska till Nose och sova över där med FolH imorgon :D
Myyyyyysigt :)
Simning blir det imorgon med


Nu är jag i vilket fall som helst klar med min novell, och den SUGER xD
Haha den blev typ.. väldigt lång, eller exakt så lång den får vara typ :)


Men nu nuuuu tänker jag nog dra och lägga huvudet on da kudde så att jag orkar gå upp imorgon, screw spanska läxan bara ;)

Fast jag tror iofs att jag kan den rätt okej-ganska bra-lite lagom-typ inte-....jag kan den inte


Anyways, lek luuuugnt inatt 8D


Förlåt mig mamma, nu börjar jag om

(...utdrag ur novellen alltså 8D hhöhöhöhöhööhöh)

Och random bild med... x]




Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback