HAHAHA!

Jag sitter med familjen och kollar på bonde söker fru.
Min mamma är nog.. "hyfsat".. eller ja, typ väldigt utseende fixerad ibland, och hon la märke till att någon hade "näsan för långt upp och ögonen för långt ner"
Jag var såklart tvungen att rita någon med den här beskrivningen för att se hur det blev, och trött som jag är, har jag skrattat åt det här den senaste timman:

Skåda, min superheta ritning, tagen med camen ;)





Nä, nu tror jag faktiskt att jag ska vara lite duktig och sticka in i duschen snart, så att jag kommer i säng någon gång...

HAHA! tänk om man var så dum att man stickade i duschen... då skulle typ hela stickningen bli helt blöt och äcklig, och lukta blött får! xDD :')

Oj herregud så kul man kan ha det.. jag har egentligen ingenting emot att vara trött, vardagen blir så mycket roligare då ;)

Kommentarer
Postat av: SLICK!

HahahahHAhahahahahaha, det är min pojkvän 8D 8D 8D

2009-10-14 @ 22:21:15
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback