Hallå...

Hallå...
Jag känner mig helt efterbliven(oh no shit??!!) xD
Det känns som att alla håller på och är duktiga och jobbar och tjänar pengar själva och är typ inte panka?
Läste just på Nose blogg om när hon hade varit och jobbat och hållt på.. och jag började tänka... jag kanske också skulle skaffa ett jobb? :) xD
Men vad ska jag jobba med liksom?
Vem vill anställa en okunnig 16årig tjej? xD
Haha om någon har ett jobb som passar beskrivningen ovan, skriv gärna en kommentar! xD (fast ni kan kommentera i vilket fall :@)

Sen är det ju såhär att jag inte vill jobba med vadsomhelst heller...
Visst, jag ska inte vara super kräsen, pengar är ju ändå alltid pengar, men mcdonalds är väl kanske inte mitt första val..
Man ska ha kul på sitt jobb :) Typ som Nose, som kan stå och leka om hon har tråkigt :)
Jag vill också jobba i en leksaksaffär, verkar så sjukt tufft ;)

Precis lika tufft som den sociala tanten som satte sig bredvid mig i busskuren när jag skulle åka hem. Hon ville tydligen till Gottskär, men det går ingen buss dit från aranäs vid den här tiden, så hon frågade vart nästa buss går och så frågade hon en massa annat med, men jag lyssnade inte hela tiden.. fatta iofs inte så mycket av vad hon sa heller xD
Men det slutade med att vi hamnade på samma buss hon och jag.
HAHA "Hon och jag"  typ hej vi är själsfränder? hahha nejj.... o.O

Hoppade av bussen vid iserås, och fick skjuts av mammuten hem :)

Nu tänker jag gå kika i mitt H&M paket... ;)


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback