HAPPY HALLOWEEEEEENN :E

Jag har märkt en sak.
Om jag slutar blogga, har jag ingen ork att fortsätta.. men dagar då jag redan skrivit två inlägg, är lätta att fortsätta på, och man kommer inte in i den onda cirkeln som till slut leder till en totalt återvändsgränd som gör att man faktiskt funderar på att sluta blogga.
Visst, det kanske inte är så allvarligt som det låter, men jag är fortfarande inne i min bloggtorkeperiod, iaf var, jag tror jag har en möjlighet att ta mig tillbaks ;) (isof varade min "bloggtorka" endast i en så där.. knappt 2 dagar.. oj jag är lyckligt lottad, much?"

Anyways..
Idag är det Halloween och detta har jag inte planerat att fira på något sätt egentligen. Hade jag haft vänner hade jag förmodligen stuckit och festat ikväll. HAHA!
Eller inte..
Jag är inte riktigt den där "festafestafesta-typen" som lever på att bli full och spy som en fontän..
Visst, jag kanske tycker om att festa.. IBLAND.. men inte hela tiden.. och med viss måtta(I'm a true dork, just listen..)
Jag är den där tönten, som uppskattar mysiga tv-kvällar och som oftast endast umgås med sina närmsta vänner, och som ingen egentligen förstår sig på. Som drar 150 interna skämt om dagen, utan att en enda kotte lyssnar.
Sån är jag :)
Men tro inte att jag klagar, jag är rätt nöjd med mina ritualer och min "status" (i mitt fall är den dock obefintlig) 8D
Jag är glad att jag inte är den där fjortisen som måste anpassa sig efter alla andra, som har urringning ner till knäna för att hon vill ha uppmärksamhet, och som innerst inne har ett självförtroende i storleken till en myra och måste hela tiden låtsas att hon är någon annan..
Men det är deras val..

Okej nu babblar jag på lite väl..

Glaaaaaaaaaaaad Halloooweeen folks, nu tänker jag försöka gå och göra något vettigt :D
In my case.. that's pretty hard..

LEK LUGNT


Kommentarer
Postat av: Fiia

Gillar det invävda citatet där :>

"spy som en fontän..."

Gott :]

2009-10-31 @ 14:22:37
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/
Postat av: JOSSAN

cool blogg! :D bloglovin ?:D

2009-10-31 @ 14:44:50
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/
Postat av: sara

sv: hon hade ju bloggat om att hon var med i en tidning, och på bilden höll hon gör hennes namn så jag sökte upp artikeln där det stod :http://hd.se/noje/2009/10/30/egoina-om-livet-och-landskrona/



:)

2009-10-31 @ 14:55:02

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback