Hit, Dit, & Tillbaks Igen.

Hallå!
Hur är det med er? :)
Inte ofta jag frågar det..
Berättar mest om mig själv om vad JAG gör och vad JAG tycker och JAG vill. :) xD
Sen är ju det här min blogg så det kanske inte är så himla knep-konstigt alla gånger :)
Hahaha knep-konstigt, typ bästa nya ordet? :D
Har fått 2 av 3 H&M saker som jag beställde förra veckan nu :)
Jackan och en svart.. sak ;)
Jackan var typ små skev så den blir ingen keeper, men ska kolla efter en annan :)
Hahah Egoina är seriöst så jäkla kul xD
Jag var typ på smått dåligt humör förut, så gick jag in på hennes blogg och höll typ på o dö? xD
Haha hon har nog blivit min favorit bloggerska nu faktiskt :) sååå himlaaaaa kuuuul vettu 8D
Idag åkte jag ju som sagt hem från skolan vid lunch för att jag mådde kasst, trodde dock inte att jag skulle komma hem för det gick typ inga bussar alls överhuvudtaget ingenting vid den tiden.
Sen låg jag i soffan och kollade på SOA och The Cleaner. och min mage mådde bättre :)
Mår lite bättre nu, ska nog till skolan imorgon om inget annat.. händer.. eller fötter..
Jag diggar Nossies kommentar till det förra inlägget, haha hon har svar på allt ;D Hon är bland det tuffaste jag vet 8D
Ni kanske vill ha dagens låt med?
Hahah! ÄGDA! det får ni inte :GG
8D
Näää men vi kan la köra på med något trevligt, jag orkar inte länka nåt för... jag är så lat :)
Men Scream med Kill Hannah känns som en bra ;)
(jag har märkt att det alltid är det första inlägget för dagen som blir cp och dödar alla sina styckeinlägg :@
oooch tydligen det här inlägget med -.- )

Kommentarer
Postat av: Såpis.

Jag är så grymt tuff 8D Nästan lika tuff som dej 8}

2009-10-05 @ 21:58:05
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: Sowp.

Absolut 8D Jag har datakunskap nu... Och jag ÄLSKAR DET!... :)



Kamel.

2009-10-06 @ 09:23:43
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback