Hmm...

Någon som är teknisk här?
Hmm.. jag undrar om jag har råkat spränga mina högtalare lite...
Ljudet är helt ihåligt och låter konstigt.. det låter inte som det brukar :o
Jag vill ha mer bas, det låter helt kasst och krassligt typ..
oh wells :/
Får la ta och skaffa nya då, R.I.P mina kära högtalare.. höll i några år.. men de var ju intensivt förbrukade iaf, med minst 5h använding 365 ;)
Kanske inte heeeelt konstigt att dom inte mår så bra?



Och någon annan som inte heller mår så bra är väl jag.
Talade ju redan om att jag är sjukt trött, men nu tror jag att jag inte bara är sjukt trött, jag är nog lite små sjuk också. Kan ju iofs bara vara det först nämnda också, eftersom att man nog inte mår så bra när man är så trött så man håller på och dör.. :/
Men jag vill inte sova :)
Jag har ont i halsen med, och inte liksom ont i halsen vanligt "hej-det-svider" utan mer typ det VÄRKER i halsen :/
Fast jag har gömt min huvudvärk :)
Så den gick och dog :)

Anyways, lek lugnt 8)



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback