*I Biblioteket*

Kan väl lika gärna passa på att blogga igen, har ingenting att göra medans jag nu väntar på att Folh&Nose ska sluta, dom slutar vid 2 tror jag, så ska vi till Espresso House och fika sedan :)
Tänker testa Frappino, någon som vet om det är kaffe i den? :) Verkar gått iaf x]
Gillar inte kaffe dock.. :@
Vill gilla det, men det går bara inte :/

På tal om kaffe, såg att Starbucks skulle öppna i Sverige? :O
Fan va coolt!
Men shit vad tjock jag kommer bli :O xD
Kommer ju knapast kunna låta bli att fika där om dom öppnar.. typ i kungsbacka.. nä usch, hemska, men ändå så ljuvliga tanke :)

Kommer inte riktigt på vad jag ska skriva.. känns som att skolan inte är någon riktigt bra "bloggplats" har.. ingen inspiration.. eller nåt? xD

Men vi hörs, efter att jag har blivit några gram/kilon/ton tjockare ;D

Lek lugnt..

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback