I-doser.

Testade just världens sjukaste grej.
Det är typ ljudvågor som typ.. cp:ar ens hjärna och man ska tydligen få samma effekt som av vissa droger...?
Vågar inte testa drogerna efter dom rescensioner jag läste, helt sjukt, typ kroppsdelar som domnade bort och att man hallucinerade fram ljud.. :S
Helt sjuka saker, och enligt hemsidan var det inte farligt..? men vad vet jag..? xD

Testade iaf något som hette Content.. och beskrivningen var såhär:

When everything is right, and you don't have a care in the world, you are Content. Life is complicated and fast, and it is a rare occurrence when you have absolutely nothing to worry about. Content will calm you, energize you, bring a smile to your face and, for a period of time, make you feel like everything is right. It wipes negative static from your mind, soothes you, and gives you a boost when life gets crazy. Become Content.

Jag lyssnade inte på hela.. men det läskiga var ju att jag tror att det faktiskt hade effekt.. satt och målade under tiden som jag lyssnade, var rätt trevligt och kände ingenting först.. förrän jag plötsligt började känna mig tröttare, helt skev känsla, jag var liksom inte trött, och inte heller så att jag bara skulle ramlat ner på golvet om jag rest mig upp men bara lite så där.. avslappnad. Inte så att jag skulle vilja sova utan bara helt avslappnade, inte slapp, avslappnad...
Jag tappade till slut pennan i golvet xD
Väldigt trevlig känsla, som inte kan jämnföras med något annat :)

Kalla det placebo eller vad ni vill.. men det hade ju iaf någon effekt xD
Läskigt däremot :o


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback