In a plastic bag with a.. DROMEDAR!!! 8D

Jag har hittat en livslevande DROMEDAR!!!! :D
Gick på upptäcksfärd i vårat förråd och hittade den här, även kallad "mössa för tekannor"

Hahahhaha jag är överlycklig :DD
Jag HAR en egen dromedar LP












Jag får såklart idén att sätta dromedaren på huvudet, så jag gör det, och går upp och visar min uppfinning för mammuten 8D
Hon tycker det är rätt kul att jag har en té-dromedar på huvudet och att jag nu står och dansar damp-style framför tv:n.
J-O kommer in i rummet... *tittar frågande på mig*
J-O: Nä hon ser ju helt normal ut, vad är det frågan om..?
*går iväg*

Sen testade jag också att stoppa dromedaren i en plastpåse, och sedan ställa mig i påsen.. alltså in a plastic bag with a dromedar BOKSTAVLIGEN!

Anyways, nu ska jag käka, dom tjatar på mig däärrr upppeeee. :)

Kommentarer
Postat av: johannah

hahah, så jäkla härlig! (:

2009-10-18 @ 18:55:14
URL: http://johannahthelin.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback