*Ingen Mobilblogg*

Har inte haft tillgång till datorn på hela dagen, så det har blvit mobilbloggning istället, men nu sitter jag hemma hos Nose och bloggar medans Fia pumpar madrasser 8)
Ska sova över här, är typ sjukt trött, fast jag piggnade faktiskt till lite där ett tag sen :)

Kollade på Idol, var lite rädd ett tag att Nicklas skulle åka ut när han hängde löst, men vem fan röstar på Camel liksom? :)

Så han gick vidare! wohoo 8D

Jag vet inte vad mer jag ska skriva, mer än att det kommer bli en jävla massa matte den här helgen, fast just nu tänker jag bara hålla på leka, mata mina virtuella fiskar och SOOVAAAA 8D

 

LekLugnt :) Godnatt!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback