It's All A Part Of My Flawed Design.

Sitter hereee och lyssnar på Flawed Design med Stabilo :)
Får mig att tänka tillbaka på 9:an, eftersom att vi uppträdde med den låten på musiken(folh,noss unt jag) :)
Riktigt mys :)

Får mig att tänka tillbaka på första gången jag hörde låten, efter en mattelektion när vi hade övertalat Ravgni att låta oss vara kvar i klassrummet efter lektionen för att vi ändå skulle ha franska där om typ två sekunder..
Då visade Folh oss den och jag började lajkka it så småningom :)
Sen gick jag hem och lyssnade sönder den.
När vi sen skulle uppträda i musiken, bestämde vi oss för den, och det gjorde att vi lyssnade sönder den ännu mer.

Jag skulle absolut aldrig vilja gå om nian, men jag kan ändå längta tillbaka lite.
På våran helt sjuka klass på mattelektionerna, när Ravgni förtvivlat försökte få oss att lyssna, men ingen brydde sig xD
Och alla mysiga grabbar som vi hade så trevliga smeknamn för ;) xD
Subba.. Alice.. Simsim.. Bruno... xD
Jo jag längtar tillbaka en del, det var så mysigt på ett sätt, fast när man väl var där hatade man det(iaf jag) för att det var så sjukt tråkigt och jobbigt x]

Någon som känner likadant? :)
Haha känns lite ironiskt att jag pratar som om jag faktiskt hade flera läsare än en..
Men sen är ju ironi en del av den här bloggen så varför inte ;)




Kommentarer
Postat av: Fiia

Asså man saknar ju ändå gamla goa 9F ibland :)

Det var ju ändå dom vi växte upp med typ xD

Matten var det bästa som hänt mig typ :) Supermys :D

2009-10-20 @ 22:16:52
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback