Jag tycker INTE, om att ha ont i halsen.

Ja så vad det det där med att gå och lägga sig tidigt idag.
Det blev uppenbarligen inte så, som jag hade planerat.
Men det känns som att det börjar bli dags för det nu, när man känner sig supertrött och lite halvt kass :/
Jag har seriöst typ ett helt obefintligt immunförsvar, helt ingenting!
Jag åker på varenda sjukdom som kommer i min väg, och jag gillar det inte!
Får hoppas att jag inte blir sjuk nu igen, känner verkligen INTE för att vara sjuk.. men vem känner för det egentligen?

Jag hade tänkt slänga in kvällens "random bild", men det blev inte så heller då jag bestämde mig för att jag helt enkelt inte orkade göra det..

Anyways..

Lek Lugnt & Good night!


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback