JagKommerIntePåNågonRubrik. (:

Hej-Hallå!
Här sitter jag, och jag upptäckte precis att det är typ väldigt varmt här?
Först är det för kallt, sen brinner man upp.
Oh wells...
Har varit hemma idag, är fortfarande typ sjuk.. eller iaf illamående, fattar inte vad som är meedttt mejj :/
Meeeen jag ska iaf till skolan imorgon, känns inte så bra att missa fler lektioner.
Nu låter det som att typ ett stridsflygplan har för avsikt att landa på våran gräsmatta, alltså utanför mitt fönster.
Men det kanske bara är grannens kompisar. Jag misstänker det första, iaf hoppas... det händer för lite häromkring.
Men jag kanske inte borde klaga, då kanske det faktiskt händer någonting :)
Nose, döda mig inte nu.. men jag tror faktiskt jag har börjat tröttna på farmville lite :/
Så jobbigt att hålla på skörda och plantera växter hela tiden, med hela tiden en rädsla för att dom ska dö eller liknande.
Och idag börjar...
Desperata!!
...Om jag nu orkar kolla vill säga...
SOA och the cleaner kommer nämligen också vid den här tiden, men jag tänker spela in allt iaf, får se vad det blir att jag kollar på sen :)
Dagens låt... hmm... ingen aning?
Follow Through

Kommentarer
Postat av: Sowpii.

Lekisen, jag känner precis likadant :O Det tar så lång tid och bara jobbigt att plantera.. Och tar värsta lång tid att få nästa level. Men sen blir man ju asledsen om plantorna har dött x]

Menmen, det finns ju fishworld och happy aquarium 8D

2009-10-06 @ 20:41:08
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback