Jer-Jer-Jerrrrrrrry.

Nu ska jag försöka att inte vara rasistisk eller fördomsfull...
men jag sitter och kollar på Jerry Springer(och det säger väl en hel del? xD)

Och jag fattar seriööööst inte, hur(despite the fact that they're attentionwhores...) någon någonsin, skulle vilja delta i ett sånt här program?? xD
Jag menar har dom ingen skam i kroppen eller vad? xD

Hon den där (otroligt)feta amerikanen, som just nu sitter och berättar att hon har varit otrogen mot hennes man i, vad vet jag, 7 år? sa precis att hon hade två barn med honom också..
Jag menar.. om barnen, eller barnens kompisar, sitter hemma och tittar på det här, när deras föräldrar är med och pratar om deras (feta) sexliv.. borde inte dom må.. rätt kasst då? xD
Alltså okej, dom kanske är för mycket attentionwhores och vill bara synas i tv, för att bry sig om vad folk tycker om dom(obviously...) men tänk på deras barn? xD
Deras barn kommer ju typ också växa upp och vara otrogna så att dom kan vara med i Jerry Springer sen när dom fyllt 18.. eller det kanske inte finns någon åldersgräns? xD

Dom är ju så sjukt aggressiva också.. man har ju hört att dom måste skriva på ett kontrakt där dom lovar att tala sanning hela vägen, men står det också att man måste ha diagnos för grava aggressions problem eller?

Jag fattar inte hur Jerry står ut alltså.. fattar verkligen inte det... xD

När jag blir stor ska jag bli Jerry Springer. :)

Han är säkert naturligt blond också ;)


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback