*%#%/(/%(J¤"¤%sashh%&/&)(!!!!

Har ni någonsin haft en såndär dag.. där ni bara hatar allt och.. allt??

En sån dag har jag nu. Den började bra, men kärringen på studio saken bara förstörde hela min jävla dag.. vet inte riktigt varför.. kanske för att hon var så sjukt otrevlig eller äcklig.. eller för att hela extensions grejen kändes som att den bara sket sig..?!
Jag vet inte..
Men det här är ingen bra dag kan jag lova er..

Nu har jag ett val. Dom hade inte extensions i samma hårfärg som min, så jag får antingen färga mitt riktiga hår rödbrunt.. eller så färgar jag mina extensions i färgen jag har nu på mitt riktiga hår..
Jag tror det lutar åt det första alternativet, vilket blir att mitt hår inte är alls alls lika rött..
Men det finns en röd ton i det, bara att det är mestadels brunt.
Jag tycker om mitt hår nu, men jag vill liksom inte ha det på ett sätt..
Väldigt skev känsla men eftersom hela den här dagen har varit hyfsat skev så är jag inte särskilt förvånad..

Nu ska jag sy på clipsen. Mina känslor för att sy.. är ungefär samma som min mammas känslor för teknik. Alltså inte särskilt positiva. Rent ut sagt.. jag HATAR att sy.

Ingen kul dag det här, men imorgon kommer Lisa, Nose & Folhie hit, så det blir mys :)
Btw folk, Lisa kommer vid 1, och jag ska på röntgen klockan 5.. så kom någonstans.. någongång.. om ni vill.. jag orkar inte tänka -.-

Fy fan för den här dagen alltså. :/
Visst, finns en del positivt också.. men det negativa verkar ju styra.

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback