Kameler är det bästa jag vet.

(Ellis&Jag är bästa låtskrivarna ;D)


Har gjort lite ändringar i bloggen, eller mer typ fixat lite saker som inte fungerade som dom skulle, inget stort. Bara att signaturen inte funkade på alla ställen, och bilden i menyn :)

Nu tänker jag snart gå och lägga mig tror jag, och ja, jag vet klockan är bara halv nio.. men jag sov faktiskt ELVA timmar inatt, tro det eller ej ;)
Gick och la mig direkt när vi kom hem igår.
Börjar känna mig trött nu.
Åh fan, så var det spanskan också o.O

LekLugnt..

Kommentarer
Postat av: Sssssssssoooaaaaaaappppp

Jag håller i ett ekollon!

2009-10-01 @ 20:45:15
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback