"leka"

Här sitter jag, och har fortfarande inte börjat jobba på min svenska novell :)
Är lite små seg nu då jag vaknade för ungefär en timme sedan efter att ha sovit i typ 2 timmar, as gött :)
Men nu är jag helt skev i huvudet istället xD

Sitter iaf och käkar macka nu och bestämde mig för att gå in på google av ingen anledning alls.
Sökte på något intressant och normalt... det blev "leka"
Fick up en del kul resultat..



Jag vet att ni fullkomligt äääällskar mina allt för raka linjer gjorda i paint ;)

Mina mackor är slut och jag är fortfarande hungrig.. nu blir det uppdrag "ta-sig-till-köket-igen-fast-man-inte-orkar-och-verkligen-borde-jobba-svenska-."

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback