Lite såhär bra men inte bra ändå.

Så känner jag mig just nu. I nästan allt. Jag mår inte helt sjukt bra, egentligen rätt kasst, men det är fortfarande liksom inte heeeelt gaaaalet. :)

Folien har åkt hem, vi cp:ade typ framför datorn massa, och i äkta Marshie style.. åt vi nudlar 8D
Jag vaknade vid halv nio idag, men det kanske jag redan har sagt?

Jag hörde just att mamma pratade med en katt..(någon av dom.. förmodligen inte Findus.. och ja hon pratar med sina katter.. gör jag med 8))
Hon sa(till katten) att både den(katten) och våran lilla husälg skulle behöva ha halsband, typ reflexhalsband förmodar jag..
Våran lilla husälg kanske ni inte har hört talas om?
Jo men han bor här, runt hörnet någon stans.. och det är inte bara han.. det är flera stycken älgar, som nu har upptäckt att vi har 24h drive in anytime, anyday i våran trädgård. Och dom har verkligen tagit all u can eat på allvar. Träden mår ju inte så bra nu då och vissa stödpinnar ligger hullerombuller(haha jag kan inte stava till det..) i våran trädgård. :)
Så så mys är det..
Men man får ju vara på sin vakt när man sticker ut på morgonen, så att man inte går rakt på en älg när man ska iväg till bussen.

Jag funderar på att dra mig mot tv:n... kanske.... ?


Här kommer några übertuffa bilder från dagen...


 








Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback