London Del 1.

NU!, tänker jag lägga upp några London bilder. :)
Fast bara några, blir mer andra dagar, jag orkar inte lägga in alla i samma inlägg så det blir 5 bilder idag och fler en annan gång ;)
Här kommer dom iaf :)

(all kopiering utan tillåtelse förbjuden btw..)

Coldplay På Wembley



Wembley Central



Starbucks
(lite skeeev..)


Piccadilly Circus



Fia på Madame Tussauds



Nose på Madame Tussauds





Supertufft :)

Allt för att slippa öva till samhällsprovet imorgon.. visst är jag smart? ;o höhö..

Hej, nu tänker jag öva till provet iaf, men jag kanske borde äta något?
Äh.. senare.. eller nåt..

Eyy ni har inte glömt poke:a min pingvin-kompis på huvudet i det förra inlägget vaaaa? ;)))

Kommentarer
Postat av: Slick.

Vi är bästisar han och jag <3<3<3

2009-10-12 @ 22:19:18
URL: http://nossie.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback