Majj Shoouupping. (:

Tänkte visa vad jag har köpt idag, inget stort, men bara för skojs skull :)

Men först tänkte jag säga grattis, till mig själv, och bloggen. För att vi nu har lyckats hålla upp en nivå på vårat besöksrekord, och jag har nästan varje dag antalet besökare som är mitt nuvarande besöksrekord.. alltså hela SJU unika besökare om dagen!! WOHOO! Jag är snart sveriges största blogg ju ;) Inte där än, men alldeles snart minsann!

Anyways, här kommer da shopping :)



* En rosa BH från något ställe på stället, som hade 50% rabatt på typ allt x]

* Billig choooklaaad, från Ö&B :G

* H&M puder, som jag förresten fick "helt gratis", eftersom att jag fick hela saken på gratisbio presentkortet som jag hade sparat poäng till :D så gratisbio rekommenderas starkt ;)

* Och sist... pennor. Från Ö&B to da school :)
Överstrykningspennnns med, dom skulle lukta typ olika frukter, tydligen, men luktade mest lim enligt mig :)


Hahah riktigt exklusiv och dyr shopping jag hållt på med idag alltså ;)
Men ni känner ju mig.. sån är jaaaaaaaag, bara det bästa duger.. typ H&M och Ö&B LP :D


So here you have it, shopping a la Marshie  ;D

(jag kan tyvärr inte lägga in en bild på varenda vara vi köpte på ica maxi.. fast jag förstår ju att ni är väldigt intresserade av detta och jag beklagar att min blogg och mitt fysiska tillstånd inte är kapabla att göra detta.. :/ )

Observera. Att min blogg bygger till 99% på ironi. :)

Lek Lugnyyyytthhasokjds.



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback