MuffinsMitPolly. (:

Det är dagens planer. :)
Egentligen hade jag tänkt att jag skulle vara duktig idag och typ, börja göra nyttiga saker som att jogga, situps, och liknande... meeen så hittade jag receptet på muffins med Polly på min dator och bestämde mig för att det lät mycket mer lockande. :)
Så jag körde iväg en sväng till Hemköp och skaffade mig lite ingredienser och en marabou gräddnougat 8)
Så nyttig är jag :)
Ska snart gå iväg och baka.. om jag orkar ta mig övervåningen, vill säga 8D
Här kommer en bild på min katt-kompis som jag tatuerade in imorse 8DD
Hahaaaaaaaaaaaa,,,,,
Och mina otroligt tuffa fötter.. en annan helg 8D





LekLugnt 8D

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback