My Immortal.

Rubriken har absolut nada att göra med texten.. 

Jag är bara allmänt sjukt jätte trött.
Höll på att somna på bussen till skolan och på naturkunskapen(världens roligaste lektion ju :O)
Jag funderar på att dra mig till sängs, även fast klockan bara är halv 10, och jag får sova till 10 imorgon om jag vill..
Värsta trevliga dagen, ska nog käka på buffé med :D Älskar't ;)

Idag har det inte hänt något direkt speciellt tror jag? Jag var bara trött jämnt :)

OOH! Strawberry Swing, det var längesedan man hörde den :)
Mysig låt det alltså :)
Får mig totalt att tänka på konserten i London, seriöst helt jävla bästa helgen i mitt liv, liksom HELT SERIÖST! :DD
Haha xDD
Nog om Coldplay..

Jag måste nog göra ett schema för mina läxor den här veckan.. känns som att jag inte har koll på ett skit..

Tisdag; Finska

Onsdag; ?

Torsdag: ESO inlämning?



Ja det var det schemat.. HAHA xD
Jag hoppas ni kan lära er att ignorera det här inlägget, det är bara meningslöst och jag förstår inte vad jag själv skriver eller vad jag menar xD
Så jag förlåter er helt fullt om ni inte fattar ett skit.. inte bara i det här inlägget.. utan hela min blogg ;D

Som ni kanske har sett, så har jag skapat en knapp där till vänster >
Nej.. vänta lite nu... andra vänster...
<-----
DÄR!
Där, finns numera en knapp, som går direkt till min "blogg-mejl", alltså, om ni av någon extremt konstig anledning.. skulle vilja skicka ett mejl till mig.. så kan ni ju klicka er in där :)
Haha jag förväntar mig dock att den ska eka tomt mest hela tiden, så känn ingen press ;) hahahahahahhhahahahahahahhahha



Note To Self: Blogga aldrig när du är så trött att du inte har en jävla aning om vad du skriver..

(kan inte skriva att jag "är så trött så att jag inte fattar vad jag själv menar" för det behöver jag inte vara trött för att göra... xD)


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback