Nattinattiiiiii :)

Det kommer förmodligen sluta med att jag kikar in en gång till innan jag går och lägger mig, om jag inte blir för trött, men jag tänker ändå säga GOOD NIGHT, och sätta mig framför tv:n och se om det finns något värt att glo på.

Jag har inte gjort något vettigt idag, men bloggen har däremot överträffat sig själv, MER än dubbelt, alltså har besöksrekordet nu kommit upp i hela 22 unika besökare, och det är jag riktigt glad för :)
Om alla dom 22 ville fortsätta att läsa bloggen imorgon med, hade ju saker varit helt underbart, men det tvivlar jag på.. eller vemvet, mirakel finns ju xD

BEVIS:




Hmpf.. HELL yeaaah ;D


Lek Lugnt Fuckasz ;)


(Update: Rekordet blev sedan hela 26 besökare 8D)

Kommentarer
Postat av: Sarinaa

Sv:Om du inte har gjort det prova det är jätte gott!^^



Kram<3

2009-10-31 @ 22:38:04
URL: http://sarinareza.blogg.se/
Postat av: Jane

Gå gärna in på bloggen & svara på dagens fråga :))

2009-10-31 @ 23:09:09
URL: http://janemeliiewennberg.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback