Nelly.

Är det bara jag eller gör Nelly typ sjukt mycket reklam för sig själv just nu?
Eller iaf försöker sälja en massa..?
Kanske inte går så bra just nu..
Synd bara att jag typ aldrig brukar köpa saker där.. så dyrt :/
Fast jag hade inte haft något emot att få typ allt som dom har där :)
Ja tack :)

Dom här två annonserna ploppade upp i min mejl, och jag måste "medge" (hahahaha "medge" xD) att jag deras knep har fååångat mig :)
Jag blir sugen att köpa saker :)





Fast det är jag för det mesta.. typ som när vi skulle skriva saker för att minska växthuseffekten idag på NK.. jag skrev att man bara skulle köpa det man absolut behövde och det som var nödvändigt.
Det kändes verkligen som om jag stod och ljög mig själv rätt upp i kissfacet... xD

Shoppa Lugnt <3

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback