"Nu tänker inte björnarna på sex.."

På tal om rubriken.. jag tittade på SVT ett tag när jag hade öppnat tv:n, och det var vad som ploppade upp..
Fisk och björnporr... vart är den här världen på väg egentligen? 


xD

Sen hittade jag den här, kände mig lite små tvungen att göra den, även fast ni säkert inte orkar läsa, men jag känner bara för att göra.. Har dock inte svarat på dom jag helt enkelt inte VILL svara på ;)

 

TESTET BÖRJAR: 18.55
1. Fullständigt namn? - M**** **** ***** (xD)
2. Ålder? - 16
3. Vart bor du? - Utanför gbg
4. Bor tillsammans med? - mamma, bonuspappa, en massa djur xD
5. Färg på ditt hus? - brunt, vitt
6. Hus eller lägenhet? - hus
7. När är du född? - 930521
8. Klass? - ES1
9. Vilket år tar du studenten? - 2012
10. Något jobb? - nope
11. När gick du upp i morse? - 15 över 6
12. När ska du sova? - seeeent (H)
13. Duschat idag? - jaa
14. Kramat någon idag? - tror det? xD
15. Pussat någon idag? - nä
16. Vad har du ätit idag?  - macka, muffins, mat... glass.. 8D
17. Dagens klädsel? - tights, randigt linne, kofta
18. Dagens smink? - typ bas..
19. Dagens sötnos? - våran mattelärare, pettsson <3 (xD)
20. Dagens roligaste? - När vi fick reda på att vi hade inställd NK på torsdag och hanna och jag började sjunga till melodin i "Merci-choklad" reklamen xD

SOCIALT:
21. Har du många vänner? -  Nej alla hatar mig 8D
22. Hur många har du kysst? - typ några stycken, inte särskilt många
23. Vem kramade du senast? - kommer inte ihåg
25. Hur många har varit otrogen mot dig? - ingen tror jag...?
27. Har du pojk-/flickvän? - nope
28. Vem pratade du med i telefon senast? - mamma
29. Vem fick du senast sms ifrån? - nose eller folh

FAVORIT:
31. Film? - twilight?
32. Låt? - 9 crimes - Damien Rice
33. Mat? - något.. gott 8D
34. Dryck? - Fanta
35. Färg? - Blå
37. Stad? - London, Helsingfors, Paris
38. Land? - England, Spanien, Finland, Frankrike... jag vet inte? xD
39. Ämne i skolan? - teater
40. Människa? - favorit människa? vad är det för fråga? xD

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -
42. Personen du kysste? - 
43. Gången du spydde? - några år sen xD
44. Gången du grät? - vet inte
45. Pizzan du åt? - hemmagjort hos nose :)
46. Gången du var i Göteborg? - i onsdags
47. Gången du var i Stockholm? -  i somras
48. Gången du var full? - riktigt riktigt full? aldrig?
49. Gången du var hög? -

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? - svart
52. Hund eller katt? - katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - hemma 8)
54. Tvspel eller datorspel? - dator
55. Singel eller upptagen? - beror på..
56. Hångla eller ha sex? - beror på..
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? -
58. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad? xD
59. Big Brother eller Paradise hotel? - inget av det..
60. Blont eller svart hår? - beror på vem det är på
61. Har du blåa ögon eller bruna? - gröna :) xD
62. Choklad eller lakrits? - choklad :OO
63. Göteborg eller Stockholm? -Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - Höger
65. Coca cola eller fanta? - fanta
66. Pizza eller kebab? - kebab
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas?  - båda?
69. Leva eller dö? - leva..

ANTAL:
70. Personer du älskar? - vet inte
71. Personer du hatar? - finns väl några stycken..
72. Gånger du varit full? - typ 1 halv?
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? -
74. Glassar du ätit på en dag? - 3.. kanske?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? - festivaler, - inga

76. Gånger du haft minnesluckor? - noll
77. Gånger du varit hög? - noll
78. Personer du saknar just nu? -
79. Gånger ditt hjärta brustit? -
VEM:
80. Vill du kyssa nu? - kanske :)
81. Ska du träffa imorgon? - inte så många att träffa imorgon xD
82. Sjöng du senast för? - höhö.. vet inte.. men jag hoppas ingen..

83. Hade du senast en msn - "vem hade du senast en msn?" haha va? xD
nä men jag vet inte :)
84. Spelade du tvspel med senast? - marshie ;)
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - någon treeevlig
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - dig 8)
87. Förtjänar att dö? - allt, alla och ingen
88. Är söt? - katt
89. Vill du sova jämsides med i natt? - lek.. med mig...

VAD:
90. Gör dig glad? - mina bässstisarr
91. Gör dig ledsen? -
92. Vill du helst göra nu? - sitta ner, och det gör jag också :)
93. Önskar du att du slapp göra? - läxor
94. Vill du ha nu? - choklad :G
95. Önskar du dig för något?- en extern hårddisk.... hahaha xD
97. Tycker du om dina betyg? - you kidding me? xD
98. Ångrar du i ditt liv? - finns väl en del.
99. Är det bästa som hänt dig? - massa saker :)
100. Hur mycket är klockan nu? 19.14



Haha jag blev mer och mer oseriös i slutet? xD fast inte baaara :)


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback