Nudlar 8 dagar i veckan (Y)

Jag är kär i nudlar.
Käkar seriöst det typ jämnt till middag? :)
Fast det är rätt gott så jag kan inte klaga..
Noodles.
Nu ska jag vara en såndär äcklig "..... bloggerska...." som tar kort på sin fancy fancy mat som dom precis köpt för stureplan för ett pris med minst 3 nollor typ...
Fast jag kanske inte är fullt lika äcklig när jag avslöjar att min middag, är köpt på Ica Maxi, och har varit i våran ostädade mikro i tre minuter på högsta effekt :)




Och min kääääära samhällebok måste ju också få vara med... även fast jag hatar den just nu... vi har ju som sagt prov imorgon, jag kan ingenting, men som tur är får vi ha boken med oss xD haha första gången det händer med en lärare eller hur?







Och nu sa Robertsson åt mig att skriva att han är min lyckokatt... ^o)
Jaha.. oh wells... "Robertsson är min lyckokatt"... nöjd nu pojkis?

Jag orkar inte plugga samhälle, och inte finska heller för den delen.. OJ FITTA JA! finskan :|
Hehe... :|
Kanske borde plugga iaf... men ni kanske kan förstå att inläggen väller in en dag som denna... allt för att slippa plugga...

Winter

 

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback