Om du väljer att stå still bland alla dina konkurenter, jag hoppas att du gör så gott du kan för att minimera risken att bli våldtäcktsman..

Jag har VÄLDIGT svårt för att vara seriös när jag ska ta bilder med camen, eller göra vad som helst med den.. (xD)
Så det här blir resultatet. Ni ser mitt hår liiite där i bakgrunden, kanske inte exakt ser ut som i verkligheten.. men det är fortfarande rött LP

Folk med storlek 40 i skor har en tendens att kunna gömma undan sina fötter i skorna när dom vistas på allmänna platser... så här ser det ut när dom gigantiska fötterna "goes wild"..




Lek Lugnt nu folks..


Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback