Överkörning Två Herrkameler.

Nuuuuuuuu blir det update :)
Finally?
Jag var icke hemma igår alls typ, så det blev ingen update och ingen mer i Onsdags heller.
Det här får bli ett "nu-berättar-jag-vad-som-har-hänt-dom-senaste-dagarna - inlägg"
Onsdag.
- Jag åker till skolan, efter att ha varit sjuk, mår illa på dagen med men stannar i skolan och käkar piller.
- Har världens tråkigaste spanska lektion typ?
- Har datakunskap och upptäcker att det jag höll på med i "word" har försvunnit från H:, och jag får börja om, YAY!! *ironi*
- Vi slutar vid typ ett som vanligt och jag och Hanna drar till kungsmässan, sedan går jag tillbaka till aranäs.. när folh säger åt mig att göra det.. (xD)
- Jag skulle vänta på Soap&FolH, men så bestämde sig Soap(som var så sjukt cool i sin nya kavaj och sina snygga boots) att hon ville strejka, och vara duktig och åka hem, så då gjorde hon det och jag och FolH gick och fikade. Fast vi såg allt Soap på vägen, satt där och matade ankor vid ån, hade ju kanske rufsat till håret lite men annars var det likt! (luffar-pojke som satt på bänk om man vill.. låtsas det)
- Folh&Jag sitter och fikar på Espresso House, jag dricker is-chai och käkar mudcake som vanligt :)
Babblade en hel del om saker, mysmys :)
- Åker hem, skriver ett inlägg "om bröst" och kollar sedan på Grey's  8)
Torsdag.
- Börjar 10.45, då vi ska vara i skolan och visa upp våran jäkla barndagsföreställning, som förresten gick rätt dåligt xD
- Har lunch och allmänt tråkigt.. har NK, som också är tråkigt.. plus att jag är typ rädd för våran rätt så mesiga lärare som verkar typ hata mig? xD
- Efter skolan väntar vi i 4 timmar till då vi ska åka in till Stadsteatern i Gbg och kolla på "Trettondagsafton" (den var as kul!)
- Går till Kungsmässan med Hanna och köper is-chai :) Är sjukt hungrig men går till stället där vi skulle träffa Hannas frisör. Vi går till frisören......................
- Går tillbaka till Kungsmässan och käkar buffé tills vi spricker. Seriöst. Spricker.
- Åker tåg till Göteborg och ser teatern.
- Åker hem, sent. Cp trött och kommer hem vid typ halv 12.






Jaaaaaaa, det var nog en sammanfattning om dom senaste två dagarna. Jag kan inte komma ihåg att jag någonsin har skrivit ett tråkigare inlägg xD
Och för att krydda lite extra på det, så tänker jag säga åt alla som använder Fishworld på Facebook att reviva mina fiskar, jag kan inte hjälpa att dom dog lite förut bara för att jag inte kunde vara inne.. :@ :(
HAHA xD
Jag är en äkta tönt. :)
Lek Lugnt <3
EYY! Någon mer som såg Nicklas Hocker på tv nyss? :D Eller ja... "nyss"... för någon timma sen på idol? :) Han är gryyyyym rätt igenom :)
Så, lek lugnt <3 8)

Kommentarer
Postat av: Sowpi.

Han var faktiskt jättebra :) Typ som katter under en massa prylar liksom :O



I will reviva dina fiskar :)

2009-10-09 @ 22:10:30
URL: http://nossie.blogg.se/
Postat av: Fiia

Jag såg inte idol LP

Så cool är jag :)

Och uppdatering om idag? EXISTERAR INTE DEN HÄR DAGEN ELLER? :@

:DDDDDDDDDDDDD

Jag vill ha tuggummi från maskin-sakerna på Willys :(

2009-10-09 @ 23:23:15
URL: http://fiatheflicka.blogg.se/

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback