Painting Dee Naillss.

Hejhej
Just nu sitter jag här och kör på med röd fransk manikyr, tänkte att det skulle vara lite tufft ;)
Men sen så blev det att jag skakade så mycket i vänsterhanden så högerhandens naglar blev lite fail xD
Men ni får ser bild en annan dag, kanske :)
Om jag känner för det :)

Men nu har jag bloggat typ 10 gånger idag, så det känns som att det är dags att dra en gräns där eller nåt xD
Om inte så tänker jag iaf gå och lägga mig, och jag brukar oftast INTE blogga i sömnen :)
(men vem vet, jag går ju i sömnen ibland så jag kanske gör annat med...)


Anyways, god natt gott folk, vi hörs imorgon! ;)

Lek Lugnt!

Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback