Pappersnäsdukstorkare.

Bara för att ha en rubrik liksom..

Jag är i ett stadie, där jag bara käkar godis, för att jag vill. Inte för att det är gott, utan för att jag vill.
Vi har helt jävla seriöst käkat upp 2,5 kg godis, på bara 2 dagar. Helt sjukt, och kanske inte det bästa om man vill bli av med bilringarna.. men njuta ska man, I guess xD
Hela lovet har bara gått till att slöa och göra absolut ingenting.. eller jo, jag har färgat håret 2 ggr t.o.m ;)
Fast det är fortfarande inte riktigt samma färg som mina extensions, så det får nog bli att jag färgar dom vid senare tillfälle..

Igår åkte alltså Slick, Näsan&Folhiet hem, det var sjukt mys att dom var här och egentligen det enda vi gjorde var att kolla på True Blood, men jag kan inte direkt påstå att jag har något emot det :)

Idag hade jag tänkt göra lite läxor, eller läsa lite böcker som ska vara utlästa typ.. nu..
Har ännu inte gjort några läxor alls på lovet och mammuten är lite sur på mig för att jag inte kan slita mig från datorn. HÖHÖ, nähää? :O

Vill kolla på True Blood sen :G

Jag har faktiskt ingen blogginspiration just nu.. så det får bli bloggtorka helt enkelt, tills inspirationen kommer tillbaks...



Kommentarer

Kommentarer uppskattas. Speciellt från anonyma idioter. Dom gör min dag. :)

Namn:
Klicka här om du är sjukt kool.

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback